Jak podat stížnost


Kdo si může stěžovat

  • přímo vy, který/á jste naše služby využil/a
  • kdokoli, koho prokazatelně pověříte, aby stížnost podal za vás, nebo chcete, aby vás při podání stížnosti doprovodil – někdo z vaší rodiny, váš známý, soused...
  • kdokoli, kdo se setkal s naší péčí, třebaže péče nebyla poskytována přímo jemu, a chce si na způsob jejího poskytování stěžovat - rodinný příslušník, přítel klienta, právní zástupce

Jak si můžete stěžovat

  • osobně v otvíracích hodinách poradny
  • telefonicky – na čísle 775 166 863 (nebo na pevné lince 283 850 949) v otevíracích hodinách poradny; telefonicky podanou stížnost také vpisujeme do formuláře
  • e-mailem – na adresu zástupce ředitele karolina.pochmanova@cestadomu.cz
  • písemně – na adresu Cesta domů, Boleslavská 2008/16, Praha 3, 130 00
  • i anonymně – vhodit v poradně na téže adrese do boxu nadepsaného Stížnosti, podněty, připomínky

Jak postupujeme

  • zabýváme se každou stížností
  • stížnost přijme také kterýkoli pracovník poradny nebo odlehčovacích služeb nebo přímo vedoucí služeb
  • stěžovat si můžete také anonymně, v tom případě bude odpověď na stížnost bez identifikačních znaků uložena vedle boxu pro přijímání stížností
  • vaše stížnost nezhorší přístup personálu k vám;
  • odpověď na vaši stížnost obdržíte do 20 pracovních dnů, a to písemně na vaši adresu, pokud ji uvedete
  • nebudete-li spokojeni s odpovědí na Vaši stížnost, můžete se obrátit na ředitele Cesty domů: Marka Uhlíře, Boleslavská 2008/16, 130 00 Praha 3, e-mail: marek.uhlir@cestadomu.cz nebo na předsedu správní rady Cesty domů: spravnirada@cestadomu.cz
  • můžete se obrátit i na nezávislý orgán: Kancelář veřejného ochránce práv, Údolní 39, Brno, 602 00, podatelna@ochrance.cz

Chcete-li se seznámit podrobně s naší interní směrnicí o postupu v případě stížnosti, rádi vám ji poskytneme k nahlédnutí přímo v poradně na adrese Cesta domů, Boleslavská 16,
130 00 Praha 3.