Do týmu komunikace a marketingu hledáme kolegu/kolegyni, který/která převezme štafetu jeho vedení.

Nestojíme na místě, stále hledáme nové způsoby, jak zkušenosti z péče o umírající přiblížit veřejnosti. Usilujeme o zlepšení informovanosti a detabuizaci tématu smrti a umírání ve společnosti. Hledáme vyzrálou osobnost, kterou naše téma neodradí a která nám pomůže dosáhnout skutečného pozitivního dopadu na závěr života lidí v celé České republice, v duchu našeho motta: „Až do konce jde o život.“
Jak si vás představujeme?
- Máte relevantní zkušenosti s vedením marketingového týmu.
- Kromě manažerské role budete 4-člennému týmu partnerem pro každodenní exekuci a rozhodování o obsahu a dílčích strategiích.
- Strategii dokážete přetavit do konkrétních kroků, jasně stanovovat priority a držet směr.
- Baví vás spolupráce napříč organizací a chápete marketing jako samostatný a proaktivní tým s jasnou strategií.
- Je vám vlastní propojovat marketingové a komunikační aktivity napříč jednotlivými částmi organizace a držet jejich linku.
- Zajímá vás dopad a efektivita aktivit, dokážete se dobře rozhodnout pro interní nebo externí řešení.
- Máte dostatečné znalosti v oblastech PR, správa webu, online kampaně atd., které vám umožní kvalitně vést váš tým.
- Umíte pracovat s běžnými marketingovými nástroji (GA4, Looker studio, Ecomail, Monitora, sociální sítě atd.)
- Máte výbornou znalost českého jazyka, cit pro text i vizuální stránku výstupů.
- Jste kreativní a empatický/á, zároveň silný/á v nastavování procesů a práci s daty.
- Baví vás sledovat nové trendy a zkoušet originální formáty komunikace.
Co budete mít na starosti?
- Svěříme vám do péče tým komunikace a marketingu, jeho vedení, rozvoj, odpovědnost za plnění jeho priorit a cílů.
- Budete plánovat a organizovat kapacitu týmu a rozdělovat agendu k interní exekuci či outsourcingu.
- Spolu s Manažerem osvěty vytvoříte marketingovou a komunikační strategii na období dalších 3 let.
- Budete spolupracovat s vedoucími a dalšími kolegy v rámci osvěty (vzdělávání, nakladatelství, dobročinné obchody, eshop), přímé péče i zázemí.
- Váš tým bude spravovat a rozvíjet weby, sociální sítě, další marketingové kanály, PR aktivity, podílet se na viditelnosti, produkci i úspěchu všech pravidelných i mimořádných akcí.
- Budete pečovat o mediální komunikaci a systém spolupráce s médii včetně propojování médií s kolegy z multidisciplinárního týmu.
- Díky práci vašeho týmu se témata Cesty domů budou vhodným způsobem šířit do společnosti a detabuizovat komunikaci o smrti a umírání v Česku.
- Se svým týmem dokážete strategii uvádět v život, zkušenosti, příběhy, informace, materiály, knihy, akce a kurzy zprostředkovat laické i odborné veřejnosti a upoutat pozitivní pozornost k práci Cesty domů.
- Budete pečovat o dlouhodobě budované dobré jméno a brand Cesty domů.
Co můžeme naopak nabídnout my vám?
- Smysluplnou a rozmanitou práci, příležitost přicházet s novými nápady a ovlivňovat budoucnost témat umírání a paliativní péče v České republice.
- Stanete se součástí výjimečného týmu Cesty domů, které každý den spojují hodnoty lidskost, profesionalita, respekt, otevřenost a týmovost.
- Zaškolíme vás a váš rozvoj podpoříme v rámci interního vzdělávání.
- Pracovní smlouvu uzavřeme na jeden rok, při vzájemné spokojenosti ji rádi prodloužíme na dobu neurčitou.
- Preferujeme spolupráci na plný úvazek.
- Nástup je možný ihned, nicméně na správnou osobu si rádi i počkáme.
- Adekvátní mzdu s možností dalšího růstu.
- Flexibilní pracovní dobu a po zapracování možnost občasné práce z domova.
- Máme 5 týdnů dovolené a také řadu zaměstnaneckých benefitů.
- Sídlíme v krásných prostorách na Praze 4, dobře dostupných z centra Prahy.
Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, vyplňte prosím dotazník a obratem se vám ozveme.
Více o práci u nás se také dozvíte z hodnocení našich zaměstnanců na Atmoskop.cz.
Těšíme se na vás!
Za Cestu domů
Kateřina Dočkalová
HR manažer