Stříbrná medaile pro Mojismrt.cz

Kampaň Mojesmrt.cz získala druhé místo v soutěži Být vidět.

Soutěž Být vidět o nejlepší webový projekt pořádá Fórum dárců. Domácí hospic Cesta domů se prostřednictvím kampaně Mojesmrt.cz snaží přimět českou společnost, aby začala diskutovat o tabuizovaném tématu smrti a umírání. Od spuštění kampaně navštívilo web www.mojesmrt.cz 37 000 lidí. Na webovém projektu spolupracovali kreativní agentura Yinachi, firma Clevis (nyní ManGoweb) a designer Petr Kudláček. Děkujeme!

Všechno důležité vám pošleme

Jednou měsíčně rozesíláme Kaleidoskop – souhrn všeho zajímavého dění kolem Cesty domů. Přihlaste se k odběru a nic vám neuteče.
Archiv Kaleidoskopů a Vzdělávacích newsletterů