Po téměř 25 letech přichází Cesta domů s novým logem a celkovým vizuálním stylem. Ikonické bludiště – symbol hledání cesty domů – nahrazuje přímější, plynulá a klidná linka.

V době, kdy Cesta domů začínala se svojí činností, byla cesta lidí na konci života k domácí paliativní péči často bludištěm plným nejistot, což symbolizovalo i logo navržené zakladatelkou a první ředitelkou Cesty domů Martinou Špinkovou. Dnes je díky společnému úsilí profesionálů v ČR tato cesta jasnější, klidnější a přímější a v novém logu Cesty domů ji vystihuje plynulá linka v tradiční cihlové barvě.

Nový vzhled, jehož autory jsou dlouhodobí spolupracovníci Cesty domů ze studia Designiq, je současnější a barevnější. A provází ho nové motto, vyjadřující dlouhodobé úsilí všech služeb Cesty domů – aby byl život i na konci hodnotný a smysluplný: Až do konce jde o život.
Mgr. Filip Blažek (1974) je grafický designér, typograf, pedagog a publicista. Vystudoval Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Od poloviny 90. let se zabývá českou tvorbou písma a typografií a o těchto tématech přednáší jak na Vysoké škole uměleckoprůmyslové, tak na celé řadě českých i zahraničních konferencí. Grafickému designu se aktivně věnuje ve studiu Designiq, které založil v roce 2002. Je autorem publikací Praktická typografie a Typokniha. Je spoluautorem projektu Identita, který získal cenu Czech Grand Design za rok 2024 v kategorii Grafický designér roku.
Děkujeme studiu Designiq za citlivé ztvárnění proměny.
Více o historii Cesty domů se dozvíte na webu mapujícím prvních 20 let činnosti.