Výběrové řízení – Koordinátor/ka dobročinného obchodu

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude mít na starosti chod našeho dobročinného obchodu na Praze 6 a koordinaci týmu dobrovolníků.

Kdy?
19. 5. 2024

Více o Cestě domů:

  • Cesta domů je nezisková organizace, která prostřednictvím služeb domácího hospice a ambulance paliativní a podpůrné péče umožňuje péči o nevyléčitelně nemocné a umírající v jejich přirozeném prostředí a nabízí podporu jejich blízkým.
  • Veřejně prosazuje přijetí vědomí, že umírání je důležitá součást života.
  • Usiluje o takové společenské změny, které by umožnily lidem na konci života dožít tam, kde si to přejí, a s podporou specializované paliativní péče, pokud ji potřebují.
  • Cesta domů je nezávislá na státu, politických stranách, církvích, privátních subjektech.

Více o našem týmu:

  • Zajišťujeme chod 2 dobročinných obchodů a právě pracujeme na otevření nového. Dále spravujeme vlastní e-shop a podílíme se na stánkových akcích Cesty domů. Více o našem týmu se dozvíte zde. Na chodu obchodu se také podílí brigádníci a řada dobrovolných pomocníků.
  • Dobrovolníci i profesionální pracovníci si velmi cení atmosféry na obou obchodech – především pospolitosti a radosti. Někdy je pochopitelně honička a stres, ale snažíme se, aby nám v práci bylo dobře a měli jsme z ní radost.
  • Naše dobročinné obchody pomáhají financovat domácí hospic a další služby Cesty domů. Díky jejich přispění může Cesta domů fungovat jako svobodná a nezávislá organizace, která poskytuje kvalitní paliativní péči všem lidem bez rozdílu a podle jejich potřeb a neustále se rozvíjí a inspiruje ostatní.
  • Prodává se v nich hlavně zboží z druhé ruky, pěkné oblečení, keramika, porcelán, které nám darují lidé, kteří chtějí podpořit naši činnost. Kromě toho máme i nové zboží – knížky a papírnictví z produkce Cesty domů a dárkové předměty od jiných výrobců.
  • Naše obchody slouží i jako nízkoprahová poradenská centra. Skoro každý den zavítá někdo, kdo potřebuje poradit, nasměrovat s problémem, který se týká vážné nemoci, konce života, starostí s pohřbem. Kolegové na obchodech jsou připraveni takové situace řešit a příchozím základně pomoci a doporučit jim další postup.
  • V otevřeném obchodě je většinou jeden profesionál a k němu jeden nebo více dobrovolníků. Umí obsluhovat pokladnu, převzít donesený dar, vytřídit jej, nacenit zboží a umístit do prodejny. Někteří jsou velkou pomocí při propagaci obchodů a zboží na Instagramu nebo nám pomáhají zajišťovat účast se stánkem na velkých akcích typu Svět knihy.

Náplň práce zaměstnance:

  • Je odpovědný za celkový provoz obchodu a stará se o obchod s péči dobrého hospodáře.
  • Orientuje se v produkci nakladatelství Cesty domů a umí ji vhodně nabízet, podílí se na budování „tváře“ Cesty domů navenek.
  • Je k dispozici v obchodech pro zajištění prodeje a obsluhy zákazníků.
  • Je odpovědný za nákup zboží třetích stran pro obchod, ve spolupráci s nadřízenou.
  • Přijímá bazarové zboží do prodeje – třídí, naceňuje a koordinuje v tomto ohledu dobrovolníky.
  • Je odpovědný za technický stav obchodu, zajišťuje průběžný úklid.
  • Pravidelně komunikuje se svým nadřízeným (účastní se provozních porad) a se správcem e-shopu, provozu a logistiky.
  • Je odpovědný za zásobování obchodu.
  • Koordinuje služby v obchodě.
  • Podílí se na zajištění prodejních výjezdních akcí.
  • Vede pokladní deník.
  • Provádí inventuru v obchodě.
  • Je odpovědný za vykonání denní závěrky.
  • Vede agendu dobrovolníků (udržuje kontakty, uzavírá smlouvy), sleduje jejich vytížení, zaměření, odměňování; podílí se na náboru nábor dobrovolníků; spoluorganizuje akce pro dobrovolníky, rozesílá jim informační věstník, spolupracuje s koordinátorkou dobrovolníků CD.

Co potřebujeme od Vás:

  • Budete mít na starosti koordinaci týmu dobrovolníků. Proto je na této pozici důležitá péče o ně (schopnost dobrovolníky podpořit, motivovat a vyslechnout).
  • V obchodě jsme v kontaktu s lidmi, někdy prodáváme, někdy otevíráme i těžší témata a někdy si povídáme jen tak o životě, proto hledáme někoho, koho těší komunikace s lidmi.
  • Obchodem na denní bázi protéká velké množství věcí a je velmi důležité mít tento tok pod kontrolou, proto je potřeba se umět rozhodnout, které věci využijeme a budou se dobře prodávat a které ne.
  • Hledáme někoho s organizačními schopnostmi, komu nevadí neustálý frmol, protože v našich obchodech je hodně živo a každý den přináší nové a nečekané situace.
  • Důležitá je také chuť podílet se na rozvoji obchodní části Cesty domů, snaha o zvýšení výkonnosti a práce na efektivním fungování našich obchodů je nedílnou součástí.
  • Řidičský průkaz skup. B a aktivní řidič výhodou, nikoliv podmínkou.
  • Angličtina vítána.

Nabízíme:

  • Zázemí zavedené neziskové organizace.
  • Řadu benefitů jako např. stravenky, cafeterii (po roce), 5 týdnů dovolené, 5 sick days/free days ročně, sabbatical, věcné benefity CD aj. Celou nabídku našich benefitů naleznete zde.
  • Pololetní odměny.
  • Možnost absolvovat potřebná školení a účastnit se interního vzdělávání CD.
  • Úvazek 0,7–1,0. Nástup možný ihned.
  • Nástupní mzda 36.000 Kč hrubého při plném úvazku.
  • Pracovní smlouvu uzavřenou na jeden rok, při vzájemné spokojenosti možnost prodloužení na dobu neurčitou.

Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, zašlete nám do 19. 5. 2024 strukturovaný životopis, motivační dopis a kontakt na dvě osoby, které o vás mohou poskytnout referenci, e-mailem na adresu cestadomu@teamio.eu.
Vybrané uchazeče pozveme k osobním rozhovorům.

Více o práci u nás se také dozvíte z hodnocení našich zaměstnanců na Atmoskop.cz.
Těšíme se na vás!
za Cestu domů Lucie Rydvanová, HR manažer

Všechno důležité vám pošleme

Jednou měsíčně rozesíláme Kaleidoskop – souhrn všeho zajímavého dění kolem Cesty domů. Přihlaste se k odběru a nic vám neuteče.
Archiv Kaleidoskopů