Kariéra


Nové kolegy přijímáme na nejrůznější pozice. Všechna výběrová řízení uveřejňujeme na těchto stránkách. Pokud zde otevřené výběrové řízení zrovna nevidíte, pak v tuto chvíli žádné neběží. Sledujte tuto stránku a také naše sociální sítě (zejména LinkedIn, Facebook, Twitter) pro aktuální informace. Jak se přihlásit do výběrového řízení zjistíte v inzerátech jednotlivých pozic. Těšíme se na všechny zájemce.

Výpis výběrových řízení:

Lidskost, otevřenost, profesionalita, respekt a týmovost jsou hodnoty důležité nejen směrem k našim klientům a dárcům, ale také směrem k našim zaměstnancům.

Hodnoty, na kterých stojí Cesta domů, se odrážejí v nastavení lidí, kteří v ní pracují. Nebojíme se otevírat složitá a těžká témata. Jsme otevření novým myšlenkám a nápadům, máme zájem o druhé a máme úctu k jinakosti i jedinečnosti každého člověka. Společně hledáme způsob, jak věci udělat, a ne důvod, proč je nedělat. Vždy děláme to nejlepší, co dokážeme, a stále pracujeme na tom, aby to, co dokážeme, bylo to nejlepší. tým Cesty domů

Co také charakterizuje práci v Cestě domů?

  • otevřená diskuze nad směřováním organizace
  • přátelská a vstřícná atmosféra
  • vzájemná ochota si pomoci

Zaměstnanci na práci v Cestě domů nejvíce oceňují, že dává hlubší smysl, je rozmanitá a mají možnost se učit novým věcem. Pracovní prostředí je příjemné a atmosféra neformální. Více z jejich hodnocení se dozvíte na portálu Atmoskop.


Co nabízíme?

Důležitá je pro nás rovnováha mezi pracovním a osobním životem – nabízíme proto:

  • částečné úvazky
  • home office, pokud to výkon práce na konkrétní pozici umožňuje
  • flexibilní pracovní dobu po domluvě s nadřízeným
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 sickdays/free days
  • sabbatical 5 dní po 5 letech, 10 dní po 10 letech a 15 dní po 15 a více odpracovaných letech

Našim zaměstnancům nabízíme řadu dalších benefitů jako například:

  • příspěvek na stravování
  • věrnostní benefit (výše benefitu závisí na počtu odpracovaných let)
  • podporu v těžké životní situaci
  • zaměstnaneckou půjčku
  • multisport kartu
  • věcné a jiné benefity

Naši zaměstnanci mají možnost rozvíjet se prostřednictvím různých školení a supervizí. Pokud to potřebují, mohou také získat podporu od naší duchovní nebo kolegů z podpůrných služeb.

Přehledný souhrn všech benefitů naleznete v letáku:

Důležité informace

Pokud uvažujete i o spolupráci ve formě dobrovolnictví, přečtěte si více o práci dobrovolníků v Cestě domů.
Pokud chcete podpořit naši činnost, můžete si vybrat z různých způsobů v sekci Podpořte nás. Děkujeme!

Agendu HR má v Cestě domů na starosti Mgr. Lucie Rydvanová.

Mgr. Lucie Rydvanová

HR manažerka

V Cestě domů zodpovídá za HR strategii a procesy a za oblast interní komunikace. Má na starosti komplexní péči o tým zaměstnanců, včetně jejich profesního rozvoje a vzdělávání.