Výběrové řízení – Vedoucí dobročinných obchodů

Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á převezme odpovědnost za koncepci, rozvoj a každodenní chod dobročinných obchodů a jsou mu/jí blízké vize, poslání a hodnoty Cesty domů.

Kdy?
10. 10. 2021
Dobročinný obchod Cesta domů na adrese Bělohorská 74, Praha 6

Hledáme někoho, kdo je:

  • odpovědný a samostatný
  • organizačně schopný a má rád týmovou spolupráci
  • komunikačně zdatný
  • otevřený změnám a hledání nových možností

Pracovní náplní je především:

  • aktivní vyhledávání příležitostí a možností pro další rozvoj obchodů
  • schvalování změn v sortimentu obchodů, vyhledávání nového sortimentu a návrhy investic do něj
  • koordinace práce a komunikace s koordinátory jednotlivých obchodů
  • vedení agendy a nábor dobrovolníků v obchodech
  • odpovědnost za bezproblémový provoz e-shopu ve spolupráci se správcem e-shopu
  • kontrola tržeb a marží v obchodech, jejich průběžné vyhodnocování
  • spolupráce na sestavení rozpočtu a odhad nákladů na provoz obchodů a průběžná kontrola rozpočtu
  • odpovědnost za efektivní skladové hospodářství, využití skladů a jejich průběžnou údržbu
  • spolupráce na propagaci obchodů a jejich zboží s týmem komunikace a marketingu
  • spolupráce a komunikace s ostatními vedoucími pracovníky Cesty domů (porady, supervize, strategické plánování)

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • zkušenost s koordinací projektů a menšího týmu lidí
  • komunikativnost a flexibilitu, ochotu vykonávat práci na různých místech v Praze
  • zájem o obchodní a prodejní činnost a vše týkající se běžného provozu obchodů

Výhodou je:

  • předchozí zkušenost s provozem obchodů
  • schopnost identifikovat příležitosti
  • zkušenost s rozvojem a řízením nových projektů

Nabízíme:

  • zajímavou a rozmanitou práci v prostředí renomované neziskové organizace věnující se paliativní péči
  • podíl na vedení a rozvoji dobročinných obchodů v Cestě domů
  • kvalitní zaškolení i průběžnou podporu
  • podpora rozvoje a vzdělávání související s oborem
  • práci na 0,5 úvazek, nástup ideálně od 1. 1. 2022 nebo dle domluvy
  • nástupní plat 18 000 Kč při polovičním úvazku s možností navýšení po zkušební době
  • zaměstnanecké benefity (stravenky, příspěvek na vzdělávání, věrnostní benefity po roce pracovního poměru, 3 sickdays)
  • dovolená 5 týdnů

Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, zašlete nám do 10. 10. 2021 strukturovaný životopis, motivační dopis a kontakt na dvě osoby, které o vás mohou poskytnout referenci, e-mailem na adresu prace@cestadomu.cz.

Výběrové řízení proběhne 19. 10. 2021 dopoledne v Cestě domů, Heleny Kočvarové 1,
Praha 4 – Michle.

Těšíme se na vás!

Za Cestu domů Karolína Pochmanová, zástupce ředitele

Všechno důležité vám pošleme

Jednou měsíčně rozesíláme Kaleidoskop – souhrn všeho zajímavého dění kolem Cesty domů. Přihlaste se k odběru a nic vám neuteče.
Archiv Kaleidoskopů a Vzdělávacích newsletterů