Výběrové řízení – Terénní asistent/ka odlehčovacích služeb

Cesta domů hledá do svého týmu samostatného a zodpovědného pracovníka na pozici asistent/ka odlehčovacích služeb.

Kdy?
28. 4. — 20. 5. 2017
Odlehčovací služby Cesta domů

Nabízíme různorodou a zajímavou práci v domácím prostředí našich klientů. Práce je zvláště vhodná pro ty, koho těší usnadňovat a zpříjemňovat život druhým a kteří nechtějí sedět celý den na jednom místě.

Náplň práce

  • osobní asistence v rodinách našich klientů, tzn. u těžce či dlouhodobě nemocných a u pacientů v péči domácího hospice
  • nezbytná administrativa spojená s vykazováním návštěv v rodinách

Požadujeme

  • minimální vzdělání kurz pracovníka v sociálních službách
  • samostatnost a odpovědnost
  • fyzickou zdatnost a odolnost vůči stresu
  • čistý trestní rejstřík
  • praxe v oboru je výhodou

Nabízíme

  • zajímavou, různorodou a časově flexibilní práci
  • malý pracovní tým
  • pravidelné supervize a další vzdělávání
  • dovolená 5 týdnů
  • pracovní úvazek 0,75, nástup ideálně od 1. 7. 2017 (možno i dříve)
  • nástupní plat 15 000 Kč hrubého při 0,75 úvazku, po skončení zkušební doby možnost osobního ohodnocení
  • pracovní poměr s tříměsíční zkušební dobou pro obě strany uzavřený na rok, při spokojenosti obou stran poté prodloužený
  • příležitost být součástí organizace, jejímž cílem není nic menšího než změnit radikálně způsob, jakým se v Česku umírá a zachází s umírajícími

Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, zašlete nám do 20. 5. 2017:

  • strukturovaný životopis
  • motivační dopis

a sice e-mailem na adresu martina.tesarova@cestadomu.cz. Výběr bude probíhat několikastupňovým výběrovým řízením.

Těšíme se na vás!

Za Cestu domů Martina Tesařová, vedoucí odlehčovacích služeb

Všechno důležité vám pošleme

Jednou měsíčně rozesíláme Kaleidoskop – souhrn všeho zajímavého dění kolem Cesty domů. Přihlaste se k odběru a nic vám neuteče.
Archiv Kaleidoskopů