Výběrové řízení – Správce budovy Cesty domů

Cesta domů se bude na jaře 2019 stěhovat do nového objektu
v Praze-Michli. V souvislosti s tím hledáme do svého týmu správce budovy s částí úvazku v půjčovně pomůcek.

Kdy?
6. — 30. 11. 2018

Hledáme:

  • technicky, manuálně a organizačně zdatného člověka
  • někoho, kdo se nebojí vstupovat do rodin pacientů Cesty domů s pomůckami
  • člověka, který je naladěn na týmovou spolupráci

Pracovní náplní je především:

  • správa a údržba budovy (včetně zodpovědnosti za sestavení a čerpání rozpočtu na údržbu)
  • péče o technická zařízení v objektu (kotelna, klimatizace, vzduchotechnika,výtah, zabezpečovací zařízení)
  • správa vozového parku      
  • koordinace zajištění péče o zahradu, úklidu apod.
  • část úvazku (cca 0,25) na aktivity v půjčovně pomůcek

Požadujeme:

  • dobré komunikační a vyjednávací dovednosti
  • samostatnost a zodpovědnost
  • schopnost dobře zkoordinovat činnosti a vyhodnotit priority
  • minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitou
  • aktivní schopnost řídit osobní automobil, řidičský průkaz typu B

Nabízíme:

  • práci na celý úvazek
  • nástup ideálně od 1. 2. 2019 (nejpozději od 1. 3. 2019)
  • nástupní mzdu 33 000 Kč hrubého  
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, firemní telefon, příspěvek na vzdělávání, stravenky, možnost využívat knihovnu CD, další věrnostní benefity po roce v pracovním poměru)

Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, zašlete nám do 30. 11. 2018 strukturovaný životopis a motivační dopis e-mailem na adresu prace@cestadomu.cz.

Výběr bude probíhat formou assessment centra, které proběhne v pondělí 10. 12. 2018 odpoledne.

Těšíme se na vás!
Za Cestu domů Ruth Šormová, ředitelka

Všechno důležité vám pošleme

Jednou měsíčně rozesíláme Kaleidoskop – souhrn všeho zajímavého dění kolem Cesty domů. Přihlaste se k odběru a nic vám neuteče.
Archiv Kaleidoskopů