Výběrové řízení – Specialista/specialistka marketingu

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude mít na starosti aktivity v oblasti správy sociálních sítí a PPC reklam, tvorby digitálního obsahu, propagace a marketingové podpory publikací nakladatelství, vzdělávání a dalších aktivit Cesty domů.

Kdy?
28. 4. 2024

Více o Cestě domů:

  • Cesta domů je nezisková organizace, která prostřednictvím služeb domácího hospice a ambulance paliativní a podpůrné péče umožňuje péči o nevyléčitelně nemocné a umírající v jejich přirozeném prostředí a nabízí podporu jejich blízkým.
  • Veřejně prosazuje přijetí vědomí, že umírání je důležitá součást života.
  • Usiluje o takové společenské změny, které by umožnily lidem na konci života dožít tam, kde si to přejí, a s podporou specializované paliativní péče, pokud ji potřebují.
  • Cesta domů je nezávislá na státu, politických stranách, církvích i privátních subjektech.

Více o týmu komunikace a marketingu:

  • Podporujeme osvětovou činnost Cesty domů a naše komunikace a kampaně jsou zaměřené na informování široké veřejnosti o možnostech paliativní péče i činnosti organizace.
  • Jsme čtyřčlenný tým. Více o nás se dozvíte zde.
  • Chodí k nám různá zadání ze všech částí Cesty domů, proto hodně komunikujeme a úzce spolupracujeme nejen uvnitř týmu, ale i s ostatními odděleními, abychom mohli tyto požadavky zpracovat.
  • Musíme se stále učit novým věcem. Úkoly se pokaždé liší, rozhodně nejsou stereotypní a vždy se objeví nějaká novinka, proto při hledání řešení musíme občas googlit nebo se ptát AI.
  • Jsme kreativní, ale zároveň musíme dost často využívat analytické myšlení a být strukturovaní.
  • Každý z nás má jiné silné stránky a znalosti, proto se dobře vzájemně doplňujeme a obohacujeme. Tešíme se, co nám přinese nová kolegyně/nový kolega.
  • Nedostáváme úkoly befelem, hodně se ptáme „proč”, a to, co děláme, má vždy důvod a smysl.
  • Potřebujeme znát do hloubky téma a činnosti Cesty domů. Hledáme tedy někoho, kdo souzní s vizí a hodnotami naší organizace a má o téma paliativní péče zájem.

Pracovní náplní je především:

  • Spolupracuje s kolegy v týmu komunikace a marketingu při správě a rozvoji osvětových i prodejních kampaní v celé šíři aktivit a produktů Cesty domů.
  • Pomáhá Vedoucímu komunikace a marketingu vykonávat odsouhlasenou strategii a využívá přitom portfolio marketingových nástrojů (kanálů komunikace) definovaných ve strategickém plánu.
  • Vede B2B agendu na podporu prodeje publikací a dalšího zboží z nakladatelství Cesta domů a propojuje je s nabídkou vzdělávání (například e-mailové rozesílky apod).
  • Vede agendu a databázi dalších zákazníků (jiné hospice, další poskytovatelé paliativní péče apod.), pomáhá se zpracováním nabídek pro ně (s důrazem na produkci nakladatelství a nabídku vzdělávacích akcí).
  • Udržuje medialisty pro jednotlivé produkty/cílové skupiny.
  • Spolupracuje se správcem e-shopu, spravuje databázi kontaktů pro rozesílku Věstníku nakladatelství a dobročinných obchodů.
  • Spravuje a vyhodnocuje úspěšnost kampaní (FB, IG, YouTube, inzertní kampaně apod.)
  • Spravuje profily Cesty domů na YouTubeInstagramu, případně na dalších sociálních sítích, respektuje přitom časové rozložení komunikace nastavené ve sdílené tabulce/kalendáři.
  • Tvoří (natáčí a stříhá) a spravuje (nahrává na patřičná místa, zálohuje) videoobsah, audioobsah (podcasty) a fotografie z různých oblastí činnosti Cesty domů (FR výzvy, pozvánky na akce CD, děkování dárcům či dobrovolníkům, vzdělávání apod.).
  • Ve spolupráci se Specialistou vzdělávání produkčně a technicky zajišťuje realizaci online vzdělávacích aktivit a jejich následnou nabídku veřejnosti.

Co potřebujeme od Vás:

  • minimálně SŠ, zaměření na marketing a produkci nebo VŠ výhodou
  • velmi dobrá znalost českého jazyka a schopnost psát kratší texty
  • zkušenosti z tvorby a správy online kampaní (FB, IG, Google Ads, Sklik, jiné platformy)
  • pokročilá práce s PC, zkušenost se systémy jako Ecomail, Google Analytics 4, Smartlook apod. výhodou
  • alespoň základy práce s grafickými programy a fotoeditory
  • základy práce s audiovizuální technikou (u nás budete mít možnost pracovat s kvalitní audiovizuální technikou a tuto znalost prohloubit)
  • praxe v oblasti marketingu významnou výhodou
  • umění samostatně fotit a zpracovat fotografie, točit a zpracovat video, točit a zpracovat zvuk (podcast) je významnou výhodou

Nabízíme:

  • Zázemí zavedené neziskové organizace, která sídlí v krásných prostorách se zahradou na Praze 4.
  • Řadu benefitů jako např. stravenky, cafeterii (po roce), 5 týdnů dovolené, 5 sick days/free days ročně, sabbatical, věcné benefity CD, skvělou kávu aj. Celou nabídku našich benefitů naleznete zde.
  • Flexibilní pracovní dobu a po zapracování možnost občasné práce z domova.
  • Pololetní odměny.
  • Možnost absolvovat potřebná školení a účastnit se interního vzdělávání CD.
  • Úvazek v rozsahu 0,5–0,7 dle domluvy.
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.
  • Nástupní mzdu 36 000 Kč hrubého při plném úvazku, s možností navýšení po zkušební době až na 39 000 Kč.
  • Pracovní smlouvu uzavřenou na jeden rok, při vzájemné spokojenosti možnost prodloužení na dobu neurčitou.

Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, zašlete nám do 28. 4. 2024 strukturovaný životopis, motivační dopis a kontakt na dvě osoby, které o vás mohou poskytnout referenci,
e-mailem na adresu cestadomu@teamio.eu.
Osobní rozhovory s pozvanými zájemci budou probíhat 29. a 30. 4. 2024.

Více o práci u nás se také dozvíte z hodnocení našich zaměstnanců na Atmoskop.cz.

Těšíme se na vás!
Za Cestu domů Jaroslav Šimůnek, vedoucí komunikace a marketingu

Všechno důležité vám pošleme

Jednou měsíčně rozesíláme Kaleidoskop – souhrn všeho zajímavého dění kolem Cesty domů. Přihlaste se k odběru a nic vám neuteče.
Archiv Kaleidoskopů