Výběrové řízení – Provozní pracovník dobročinných obchodů a nakladatelství

Do týmu hledáme kolegu, který se stane oporou v provozu dobročinných obchodů, e-shopu a nakladatelství Cesta domů.

Hledáme:

  • organizačně zdatného člověka, kterého těší pracovat s knihami a distribuovat je ke čtenářům
  • kolegu, který je samostatný a rád pracuje v týmu
  • někoho, komu je blízké téma Cesty domů
  • dobrého řidiče

Pracovní náplní je především:

  • zpracování a balení zakázek e-shopu Cesty domů, jejich odvoz a podávání na poštu a do Zásilkovny
  • péče o sklad knih a materiálu e-shopu a obchodů, inventury
  • příjem knih z tiskárny a jejich rozvoz na akce (i mimopražské), distributorům, knihkupcům
  • zásobování dobročinných obchodů Cesty domů, odvoz neprodejného zboží
  • pomoc s provozem obchodů

Požadujeme:

  • manuální zručnost
  • samostatnost a zodpovědnost
  • schopnost dobře zkoordinovat činnosti a vyhodnotit priority, smysl pro pořádek
  • dobré komunikační dovednosti
  • disponovanost nosit těžká břemena (krabice s knihami)
  • SŠ vzdělání
  • aktivní schopnost řídit osobní automobil, řidičský průkaz typu B
  • čistý trestní rejstřík

Nabízíme:

  • práci na plný úvazek
  • nástup ideálně od února 2020 nebo dle dohody
  • mzdu 27 800 Kč hrubého, možnost navýšení po zkušební době
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, firemní telefon, příspěvek na vzdělávání, stravenky, další věrnostní benefity po roce v pracovním poměru)

Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, zašlete nám do 19. 1. 2020 strukturovaný životopis a motivační dopis e-mailem na adresu prace@cestadomu.cz.
Výběr bude probíhat 23. ledna 2020 odpoledne.

Těšíme se na vás!
Za Cestu domů Karolína Pochmanová, zástupce ředitele

Všechno důležité vám pošleme

Jednou měsíčně rozesíláme Kaleidoskop – souhrn všeho zajímavého dění kolem Cesty domů. Přihlaste se k odběru a nic vám neuteče.
Archiv Kaleidoskopů