Výběrové řízení – Koordinátor/ka pobytových odlehčovacích služeb

Cesta domů hledá koordinátora pobytových odlehčovacích služeb.

Kdy?
14. 9. — 14. 10. 2020

Hledáme:

  • člověka s organizačními schopnostmi, který dokáže koordinovat tým asistentů a jednat s rodinami klientů a zájemců o službu
  • někoho, kdo má chuť se zapojit v případě potřeby do přímé péče o klienty
  • člověka, který chce být součástí týmu vedení služby a je schopen samostatně řešit svěřené oblasti
  • toho, kdo vidí přínos jak v péči o těžce nemocné, tak v doprovázení umírajících

Náplň práce:

  • organizační zajištění chodu pobytové služby – objednávání jídla pro klienty, objednávání hygienických potřeba a materiálu
  • úzká spolupráce s vedoucí služby, zejména při jednání se zájemci o službu a zajišťování optimální obsazenosti pokojů, plánování péče u klientů
  • personální agenda – plánování směn, kontrola výkazů práce a čerpání dovolených, hodnoticí rozhovory s asistenty
  • plánování a účast na týmových poradách a supervizích

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • kurz pracovníka v sociálních službách nebo vystudovaný obor Sociální práce
  • fyzickou zdatnost a odolnost vůči stresu
  • čistý trestní rejstřík
  • zkušenost s pečováním o člověka upoutaného na lůžko
  • zkušenost s vedením či koordinací týmu je výhodou

Nabízíme:

  • práci v malém týmu na pracovišti rodinného typu a zároveň zázemí zavedené neziskové organizace
  • pravidelné supervize a další vzdělávání
  • dovolená 5 týdnů, stravenky, po roce v pracovním poměru další benefity
  • možnost plného nebo sníženého pracovního úvazku, nástup ideálně od 1. 1. 2021
  • nástupní mzda 33 000 Kč hrubého při plném úvazku, po skončení zkušební doby možnost navýšení
  • pracovní smlouvu uzavřenou na jeden rok, při vzájemné spokojenosti možnost prodloužení na dobu neurčitou

Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, zašlete nám do 14. 10. 2020 strukturovaný životopis, motivační dopis a kontakt na dvě osoby, které o Vás mohou poskytnout referenci, e-mailem na adresu prace@cestadomu.cz.

Výběr bude probíhat formou Assessment centra, které se bude konat 19. 10. od 13 do 17 hodin v Cestě domů, Heleny Kočvarové 1, Praha 4 – Michle.

Těšíme se na vás!
Za Cestu domů Martina Tesařová, vedoucí odlehčovacích služeb

Všechno důležité vám pošleme

Jednou měsíčně rozesíláme Kaleidoskop – souhrn všeho zajímavého dění kolem Cesty domů. Přihlaste se k odběru a nic vám neuteče.
Archiv Kaleidoskopů a Vzdělávacích newsletterů