Výběrové řízení – Asistent/ka odlehčovacích služeb

Cesta domů otevírá v lednu 2020 nově pobytovou odlehčovací službu a hledá asistenty a asistentky do nového týmu.

Kdy?
23. 7. — 15. 9. 2019

Hledáme:

  • lidi, kteří mají odvahu i fyzickou kondici pečovat o těžce dlouhodobě nemocné klienty všech věkových skupin
  • asistenty, pro které je důležitý respekt ke klientům, jejich potřebám a přáním
  • lidi zvyklé pracovat samostatně a zároveň být součástí širšího týmu

Náplň práce:

  • přímá obslužná péče o klienty pobytové odlehčovací služby (4 jednolůžkové pokoje) ve směnném provozu s možností občasné výpomoci v terénní odlehčovací službě
  • nezbytná administrativa spojená s vykazováním péče
  • účast na týmových poradách a supervizích

Požadujeme:

  • minimální vzdělání kurz pracovníka v sociálních službách
  • fyzickou zdatnost a odolnost vůči stresu
  • čistý trestní rejstřík
  • praxe v oboru je výhodou

Nabízíme:

  • práci v malém týmu na pracovišti rodinného typu
  • pravidelné supervize a další vzdělávání
  • dovolená 5 týdnů, stravenky, po roce v pracovním poměru další benefity
  • možnost plného nebo sníženého pracovního úvazku, nástup ideálně od 1. 12. 2019
  • možnost spolupráce i formou DPP či DPČ
  • nástupní plat 25 500 Kč hrubého při plném úvazku, příplatky za noční a víkendové směny, po skončení zkušební doby možnost osobního ohodnocení

Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, zašlete nám do 15. 9. 2019 strukturovaný životopis, motivační dopis a kontakt na dvě osoby, které o vás mohou poskytnout referenci, e-mailem na adresu prace@cestadomu.cz.

Výběr bude probíhat formou Assessment centra, které se koná 23. září 2019 od 13 do 17 hod v Cestě domů, Heleny Kočvarové 1, Praha 4 – Michle.

Těšíme se na vás!
Za Cestu domů Martina Tesařová, vedoucí odlehčovacích služeb

Všechno důležité vám pošleme

Jednou měsíčně rozesíláme Kaleidoskop – souhrn všeho zajímavého dění kolem Cesty domů. Přihlaste se k odběru a nic vám neuteče.
Archiv Kaleidoskopů