Výběrové řízení – Aktivizační pracovník/pracovnice v sociálních službách

Do pobytové odlehčovací služby hledáme pracovníka/pracovnici v sociálních službách, který/á pomůže našim klientům aktivně trávit čas na odlehčovacím pobytu a zároveň se zapojí do přímé péče dle potřeby.

Kdy?
13. 6. 2023

Více o Cestě domů:

  • Cesta domů je nezisková organizace, která prostřednictvím služeb mobilního hospice umožňuje péči o nevyléčitelně nemocné a umírající v jejich přirozeném prostředí a nabízí podporu jejich blízkým.
  • Veřejně prosazuje přijetí vědomí, že umírání je důležitou součástí života.
  • Usiluje o takové společenské změny, které by umožnily lidem na konci života dožít tam, kde si to přejí, a s podporou specializované paliativní péče, pokud ji potřebují. Tomuto úsilí se věnuje stejnou měrou jako přímé péči o vlastní pacienty.
  • Cesta domů je nezávislá na státu, politických stranách, církvích, privátních subjektech.

Více o nás:

Pobytová odlehčovací služba Cesty domů je sociální službou poskytovanou v sídle Cesty domů v Praze 4 - Michli, která nabízí nepřetržitou péči lidem v pokročilých a konečných stádiích nevyléčitelné nemoci. Poskytujeme péči klientům upoutaným nemocí trvale na lůžko a umožňujeme odpočinek jejich pečujícím.

  • V týmu pobytové odlehčovací služby pracují ostatní kolegové/kolegyně ve směnném provozu, proto bude nový kolega/nová kolegyně zajišťovat kontinuitu péče a fungovat jako pojítko mezi jednotlivými členy týmu a klienty.
  • Pracovní doba na této pozici je obvykle od 8,30 do 17,00 hodin. Prodloužené směny a noční služby jsou potřeba výjimečně v případě potřeby na základě domluvy.
  • Snažíme se, aby pobytová péče byla podobná péči v domácím prostředí, čímž navazujeme na ostatní služby v CD a zkušenosti s péčí doma.
  • Důležitá je pro nás citlivost k potřebám klientů, ale také k sobě navzájem, hledíme na potřeby a požadavky každého z nás.
  • Některé věci se stát musí, ale podpoříme vás v tom, v čem se cítíte dobře a jste silní. Závisí na vás, která aktivizační činnost je vám blízká.
  • Práce je pestrá, protože klienti se hodně střídají, věková skupina je široká, lidé mají různé zájmy. Klienti u nás v péči bývají obvykle 1-3 týdny, proto je potřeba stále vymýšlet nové aktivizační činnosti.
  • Každý den je jiný a přináší nové výzvy. Stále se učíme nové věci, které se objevují. Když si nevíme rady, tak si poskytujeme vzájemnou podporu.

Pracovní náplní je především:

  • Navazování vztahů a komunikace s klienty, kontakt s rodinami klientů.
  • Tvorba a realizace individuálních plánů s klientem dle standardů kvality sociální služby. Zjištění toho, co mají lidé rádi a baví je.
  • Participace na přímé péči o klienty.
  • Průběžně, nejpozději před koncem pracovní doby/směny, zapisovat proběhlé intervence do systému.
  • Seznámení se s nabídkou pomůcek naší půjčovny, později vytipování a využívání vhodných pro konkrétního klienta.
  • Účast na pravidelných poradách a supervizích pobytové odlehčovací služby.

Co potřebujeme od Vás:

  • kvalifikační kurz pracovníka v sociálních službách,
  • fyzickou zdatnost a odolnost vůči stresu,
  • čistý trestní rejstřík,
  • zkušenost s pečováním o člověka upoutaného na lůžko,
  • zkušenost s individuálním plánováním výhodou.

Nabízíme:

  • Práci v malém a stabilním týmu v komorním prostředí, kde všichni mají společné vazby. Vedení služby je přítomno a také se zapojuje do péče. Zároveň nabízíme zázemí zavedené neziskové organizace.
  • Pečujeme o sebe a proto máme pravidelné supervize. Dále máme možnost účastnit se interního vzdělávání CD.
  • Dovolená 5 týdnů, stravenky, sick days, věcné benefity CD aj.
  • Možnost plného pracovního úvazku, nástup ideálně od 1. 10. 2023 nebo dle dohody.
  • Nástupní mzda 30 000 Kč hrubého při plném úvazku, po skončení zkušební doby možnost navýšení.
  • Pracovní smlouvu uzavřenou na jeden rok, při vzájemné spokojenosti možnost prodloužení na dobu neurčitou.

Pokud máte zájem ucházet se o danou pozici, zašlete nám do 4. 6. 2023 strukturovaný životopis, motivační dopis a kontakt na dvě osoby, které o vás mohou poskytnout referenci, e-mailem na adresu cestadomu@teamio.eu.
Výběrové řízení proběhne formou assessment centra 13. 6. od 9 do 15 hodin v Cestě domů, Heleny Kočvarové 1, Praha 4 – Michle.

Těšíme se na vás!
Za Cestu domů Lucie Rydvanová, HR Manažer

Všechno důležité vám pošleme

Jednou měsíčně rozesíláme Kaleidoskop – souhrn všeho zajímavého dění kolem Cesty domů. Přihlaste se k odběru a nic vám neuteče.
Archiv Kaleidoskopů